Wat is een goede manier om je haar blonder te krijgen zonder het te beschadigen?

vroeger had ik altijd veel blonder haar dan nu en ik mis die zomerse coupe wel een beetje, weet iemand een goede techniek om je haar weer wat blonder te krijgen zonder het te beschadigen?

een maand geleden
in: Haar
Amadea
een maand geleden
Zoveel mogelijk zonlicht erop laten schijnen.

Antwoorden (1)

Een van de meest effectieve manieren om je blonde haar mooi te laten oplichten is door regelmatig in de zon te komen. Door de blootstelling aan het zonlicht licht je haar op. Veel mensen zullen merken dat hun haar in de winter meestal wat donkerder van kleur is, omdat ze minder buiten komen in de zon. Pas wel op, want de zon kan niet alleen schade aanrichten aan de huid, maar ook aan je haren. Je haren worden sneller droog, waardoor ze kwetsbaarder worden. Blootstelling aan de zon om je haren lichter te laten worden is een goede tip, maar wel met mate. Je kunt in de zomer speciale haarlotions en -olie gebruiken, die beschermen tegen de schadelijke invloeden van de zon en tegen zeewater en chloor.
een maand geleden